יום שישי, 28 בספטמבר 2012

פוסט סלינה וטיילור

 • -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 
                                      • -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 
הפרק הכפול של גוד לאק צ'ארלי [תרגום אישי, למנויים בלבד]
[סיסמאת ההורדה והצפייה הישירה נשלחו במייל]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - adiv.shows - - - - - - - - - - - 
הורדה: http://f2h.nana10.co.il/nahhhymkglju
[סיסמאת ההורדה והצפייה הישירה נשלחו במייל]
                                        • -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 

                           
                                   מאוד השקעתי, תגיבו.





   

11 תגובות:

  1. היייי אביב
    תודה רבה רבה על הפוסט המושקע
    וגם על הפרק של גוד לאק צארלי (דרך אגב איזה פרקים אלה ובאיזה עונה?)
    אני שמחה שהבראת וגם שאת ממשיכה לעדכן את הבלוג
    תודה על הכל אני מזה מעריכה את כל ההשקעה שלך בבלוג!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה. עונה 2 פרקים 18-19. תהני :)

      מחק
    2. היי אם נשלח לך הסיסמה את יכולה להביא לי אותה כי אני מנויה אבל לא קיבלתי שום סיסמה

      מחק
  2. הייי אביב , אני שלחתי לך באי מייל את זה שנרשמתי לאתר ואני עדיין לא יכולה לקבל את בדברים למנויים .. ואני רשומה ..
    תודה (- ;
    גיל

    השבמחק
    תשובות
    1. נשלחה לך הזמנה לאתר המנויים, שם יש את כל הדברים למנויים..

      מחק
    2. גם לי אין את הדברים למנויים ואני מנוייה את יכולה להביא לי את ההזמנה לאתר המנויים הזה?

      מחק
    3. היי אם נשלח לך הסיסמה את יכולה להביא לי אותה כי אני מנויה אבל לא קיבלתי שום סיסמה

      מחק
  3. אני רשומה פה כמנויה ואני אף פעם לא מקבלת אימייל.
    לאן אני אמורה לקבל את זה?
    יכול להיות שאני לא נכנסת למקום הנכון....
    וחוץ מזה תודה רבה על כל הפרקים את ממש משקענית ותודה רבה!!

    השבמחק
  4. היי adiv,תודה רבה על כל ההשקעה :) רציתי לשאול אני רשומה בבלוג אבל אני לא יודעת איפה הסיסמה ואני רוצה להוריד את הפרק הכפול של גוד לאק צ'ארלי אז מה אני צריכה לעשות?תודה רבה שני :)

    השבמחק
  5. אני גם מנויה ולא הגיעה אליי כלום:(תשלחי לי לאימייל את זה :nicolekazakov12@gmail.com לאימייל הזה!

    השבמחק