יום שני, 6 באוגוסט 2012

דף הבית



 



- הדיבור ^^ -
הדיבור ע"י אביב
יום רביעי ~ 8.10.12 ~ בשעה ~ 8:54
היי! עוד מעט נגמר החופש, וזה די מבאס אותי, כי לא יהיה שוב חופש עד חנוכה. רק היום גמרתי את השיעורים, ואני מבואסת לגמרי. הפוסט החדש יגיע עוד מעט- והפעם הוא יהיה בנושא סדרות ישנות, ופרקים ישנים מסדרות כמו המכשפים והאנה מונטנה. אני לא יודעת מתי בדיוק יעלה הפוסט, אבל אני אשתדל להזדרז. אני לא כ"כ במצב רוח לחפור, ויש לי (בפעם הראשונה מזה חודשים! טוב, שבועות) ספר טוב לקרוא. אז-
עד לפעם הבאה, אוהבת אביב
 
- שיר השבוע -




live while we're young~one direction
לחיות כל עוד אנחנו צעירים~וואן דירקשן



 

- הודעות 3> -
 - כל המנויים שלא שלחו לי את המייל שלהם,
בבקשה תעשו את זה! זה חשוב :)

- כמו בחפירה, אני מודיעה שבקרוב ייעלה פוסט חדש בנושא סדרות ישנות, ולמרבה הצער גמרתי רק בערך חצי ממה שתכננתי, אפילו לא גמרתי את העיצובים. בכל אופן, אני שמחה שנרשמים, ובגלל שאני טיפה מפוזרת, בייחוד בחופשות, אם לא שלחתי לכם סיסמאות, תודיעו לי, ותוסיפו, רק ליתר ביטחון, את המייל שלכם.

14 תגובות:

  1. הייי אביב מה קורה?
    את מעדכנת מידי פעם? כי אני נכנסת כל יום ולא רואה שום דבר חדש.....
    מתי תעלי דברים חדשים? (עם תרגום)
    או פסקולים שחסרים?.....

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עובדת עכשיו על כמה דברים... ביום שבת אני אעלה מלא, אוקיי? תסמכי עליי.

      מחק
    2. תודה
      אני כבר לא יכולה לחכות....
      :)

      מחק
  2. איפה אני מעדכנת ת'מייל שלי??????????????

    השבמחק
  3. אביב נרשמתי כמנוי אך עדין לא שלחת לי את הסיסמא

    השבמחק
  4. הי אביב האתר לא פעיל די הרבה זמן אם את רואה את זה צרי איתי קשר:
    דואל: pakdidosh@gmail.com
    סקייפ: adi100ozana
    פייסבוק: עדי אוזנה (בעיברית)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן עידכנתי! ממש לא מזמן! את פוסט סלינה/ טיילור! ואני עובדת על עוד אחד! למה כולם אומרים שאני לא מעדכנת?

      מחק
  5. היי אביב...
    נרשמתי דרך הgoogle+ שלי...
    הנה המייל שלי:
    leeheebecher@gmail.com
    תשלחי לי ססמאות או מה שצריך, בבקשה.
    תודה,
    leehee becher ♥

    השבמחק
  6. היי אביב יש סיכוי את מעלה פרקים מהעונה הרביעית של המכשפים מוורלי פלייס
    תודה מראש :)

    נ.ב
    תודה רבה על הכול את באמת משקיעה רק תכתבי תגובה על ההודעה כדי שאני ידע שקראת את זה :)3>

    השבמחק
  7. תעלי עוד פרקים של המכשפים עונה 4

    ותשני את הרקע של הפרחים

    השבמחק
  8. הי אפשר קישור לעוד פרקים מתורמים של ג'סי?
    בתודה.

    השבמחק