יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

פוסט חזרה: טיטאניק, פרק מיוחד של המכשפים, מדריך להתקנה+שימוש בסיסי בג'ימפ, ועוד מלא!


אז... נחמד לחזור! בשבועות האחרונים הייתי טיפה עמוסה, אבל את השבתות אני מנצלת בשביל לעבוד במרץ. אז קצת מהדברים שיהיו לנו בפוסט הזה... מידע על הטיטאניק+ הסרט לצפייה ישירה, פרק הספיישל של המכשפים מווברלי פלייס מהעונה השלישית [מהבקשות], פרק הספיישל מהעונה השלישית של גוד לאק צ'ארלי [היו כמה בקשות לגוד לאק צ'ארלי, לעונה השלישית בפרט], ומדריכי ג'ימפ שהכנתי: התקנה+ שימוש בסיסי [מהבקשות] ועוד...
♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
חלק טיטאניק | חלק מדריכים | חלק אחר
תהנו ♥
♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥ 
אני מקווה שתהנו מהפוסט, השקעתי מלא   דברים כמו טיטאניק אני בד"כ לא מעלה אבל פשוט מתתי על הסרט הזה ;) אני חושבת שגם אתם תהנו ממנו. לאנשים שבאים לפה לסדרות דיסני וכו', חלק אחר מומלץ. גם עליו עבדתי הכי קשה :)  אה, ודברים שקרו בזמן שלא הייתי כאן:
*22.7 - הייתה לסלינה גומז המושלמת יום הולדת 20! מזל טוב :)
*הייתי בצפון כ"כ הרבה, שכבר נמאס לי! אין כמו בבית.
ho sweet home ♥
*לה, לה, לה חופש גדול! (פשוט כי אף פעם לא נמאס לי לציין את זה)
|*אנשים שחולים כמוני על ספרים: פרק ראשון באות אתנה [ריק ריירדן, גיבורי האולימפוס] בעברית! ממש כאן.
זהו זה בערך, לפחות אצלי :) אני יכולה לפרט מה עשיתי בצפון.. אבל לא בא לי  ;)
♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥  
t7sqncw2v8jx76r28z01.png 

3 תגובות:

  1. אביב תודה שעזרת לי אבל למה זה לא נותן להכניס רקע שעיצבו לי בפטושופ

    השבמחק
  2. היי אביב אני מתלבטת אם להישאר בבלוג כי הרבה מעצבים לי רקע ואני לא יכולה לעשים ..
    מה יותר כדי לי להישאר בבלוג או לחזור לטאול באתר הזה : http://www.2all.co.il/web/Sites8/famousBlog/

    השבמחק