יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

חלק *אחר*




♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
פרק הספיישל "מכשפים נגד אנשי זאב" מהעונה השלישית של המכשפים מווברלי פלייס לצפייה ישירה+הורדה [בלעדי, תרגום אישי]

♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
 פרק הספיישל של האנה מונטנה מהעונה הרביעית [בטח כבר ראיתם, זה רק כי זה היה פשוט פרק מהמם והיה אותו רק במגה וידאו, אז העלתי בלעדית מתורגם למי שרוצה לראות שוב]


http://upload-il.net/he/DDFFB1532C
http://www.putlocker.com/file/34275E43BB62F15E
♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
סרטי דיסני חדשים לצפייה ישירה+הורדה, בלעדי.











                                                                       
[כתוב לצפייה ישירה, אבל זה גם להורדה] - http://upload-il.net/he/3C38E9A659
(שלושתם בחבילה)
צפייה ישירה: פרנמיז: http://www.sockshare.com/file/6DEA6E66F0655B87
רדיו-רבל: http://www.putlocker.com/file/26A21FE8D46160E0
 חנון מהסרטים: http://deditv.com/play.php?v=2881b4bc4bf12f08aa8994efedfc3334
[אם אתם מסתבכים עם הלינק, תפנו אליי]
 ♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
גוד לאק צ'ארלי~"משלוח מיוחד"~פרק הספיישל של גוד לאק צ'ארלי 3~תרגום וקידוד ע"י אביב
 

הורדה: http://www.fileflyer.com/view/YPAxOA5
צפייה ישירה: http://www.putlocker.com/file/320A591B950468FC#
 ♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
 
"so let me give your hurt a break" דמי לובאטו. תהנו 33>
  ♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
 t7sqncw2v8jx76r28z01.png




42 תגובות:

  1. וווואיייי אביב תודה רבה רבה רבה
    היה שווה לחכות!!!!!
    בפסקולים של סרטים אני לא יודעת אם ראית הודעות קודמות אבל אני צריכה רק מהסרטים לימונייד מאוס ותוכנית להגנת נסיכות
    את מדהימה!!!

    השבמחק
  2. תודה
    הסרטים בחבילה להורדה הם עם תרגום?
    וחבל שעשית אותם בחבילה כי זה לוקח לי 9 שעות הורדה.....
    יש מצב אם זה כן עם תרגום לשים כל אחד בנפרד ואז עדיף כבר בשרת אחר
    במה שהיית רגילה להשתמש... מה קרה למה את לא משתמשת בו יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרטים גדולים גם בנפרד... ולא זה ללא תרגום, זה כתוב שם גם.. לא היה לי זמן לשים אותם עם. אז השרת ההוא הוא רק עד 300 מגהבייט. זה מאוד מעט. הסרט שהוא הכי פחות הוא 350 מגה בייט. אז כל הדברים ששמתי כאן הם ספיישלים/סרטים והם גדולים יותר. זה לא השרת שעושה את זה איטי, זה הגודל של הקבצים...

      מחק
    2. אהההה אבל הסרטים איך הם שוקלים רק 350 מגה בייט? הם תריכים לשקול הרבה יותר
      היה לך שרת שהשתמשת בו גם לסרטים כבדים יותר מ300 מגה בייט
      אבל לא משנה עכשיו
      הסרטים לא עוזרים לי אם זה ללא תרגום
      אז לא נראה לי שאני אוריד אותם דרך השרת הזה
      אני יכולה למצוא אותם באינטרט בכל שרת אחר בלי תרגום
      חבל
      כשתוכלי לצרף תרגום אני אשמח שתעלי ותשימי בשרת יותר טוב
      תודה

      מחק
  3. פרק ספיישל של המכשפים את יודעת איזה מספר פרק זה?

    השבמחק
  4. אביב ממש תודה רבה לך על
    פרק הספיישל של גוד לאק צ'ארלי 3
    אקווה שתעלי פרקים נוספים של הסדרה וגם זאק וקודי על הסיפון
    יש לי הרבה פרקים שלהם עם תרגום אך בכל זאת חסרים לי כמה
    {אם תרצי אוכל לחפש ולשלוח לך אותם עם תרגום באנגלית להורדה}

    נ.ב - השרת של הורדת הספיישל הזה דורש הרשמה
    והשרת הקודם שהבאת היה מעולה!! :)

    השבמחק
  5. סליחה, לא שמתי לב. אני אעלה מחדש לשרת אחר. זאק וקודי - איזה פרקים לא ראית? תשלחי לי בבקשה :>

    השבמחק
  6. את יכולה בבקשה להעלות את הקבצים מהשרת הקודם, הוא יותר טוב.
    ואת יכולה להעלות בבקשה את הסרט פרנמיז עם תרגום.
    ושרת להורדה של הסרט לימונד מאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה שרת? אם את מתכוונת ל-upf, אז בפעם האחרונה, אי אפשר! אני מעלה עכשיו כמה דברים מflyflyer שהוא שרת ממש טוב.

      מחק
  7. איזה פרק זה של המכשפים? כי יכול להיות שכבר יש לי אותו אז חבל לי על הזמן של ההורדה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הפרק שהיא מגלה שמייסון הוא איש זאב, ויש את הקטע עם ג'ולייט וזה

      מחק
    2. תודה
      אין לי את הפרק הזה
      אז תודה ששמת אותו

      מחק
    3. אבל זה לא נותן להוריד מהשרת ששמת
      אז בבקשה תעלי בשרת אחר
      ועדיף לא בflyflayer כי זה מאד מסובך וכמעט תמיד זה לא מוריד לי משם וגם צריך לשלם

      מחק
    4. לא צריך לשלם כשזה פחות מג'יגה בייט אחד. בדקתי.

      מחק
    5. טוב אז אם את יכולה רק בflyflayer אז תעלי שם
      אבל תמיד עדיף שרת אחר...
      תודה

      מחק
  8. את מדהימה!!!האתר שלך הכי טוב בעולם!!!!!....היה שווה לחכות הרבה זמן בישביל הפוסט השווה הזה!!!! רק דבר אחד....תוסיפי תירגום לסרטים של דיסני וזה יהייה מושלם.....(כי קצת קשה להבין הכל)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לוקח הרבה זמן... אבל אני מוסיפה לבקשות!

      מחק
  9. וואי תודה רבה על הפרק של גוד לאק צ'ארלי יש עוד פרקים?
    יש מלא ביוטיוב פשוט בלי תרגום לומשנה את מעלה עוד פרקים של גוד לאק צ'ארלי?
    וגם שלושת הסרטים הם בלי תרגום, יש אותם ען תרגום?
    ותודה רבה על גוד לאק צ'ארלי יש רק 2 פרקים תוביפו עוד בטלויסיה רק התחילו הפרסומות על העונה השלישית...

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, ברור שיש עוד פרקים, אבל לתרגם לוקח זמן. חכי בסבלנות.

      מחק
  10. היי אביב דבר אחד תפרטי ללוגו בפרום פירוטים זכית מעייותים
    דבר שני איזה יפה הספיישל שעשית וזה לא מליח להוריד לי את הסרטים החדשים

    השבמחק
  11. איך שמים רקע שעצבתי ..ואיך אני משנה את השעה שעשיתי את הדף פשוט השעה שאני עושה כול פעם פוסט מראה לי כול הזמן שעה מקודמת

    השבמחק
    תשובות
    1. רקע שאת עשית שמים ככה: הולכים לתבנית, ואז את הולכת להתאם אישית, רקע, וטען. לגבי השעה, את הולכת לפריסה: פרסומי בלוגים: ומשם כבר תביני לבד. מצטערת שזה לקח זמן פשוט בשעות האחרונות ההיתי בקופת חולים, תפרו לי את האצבע, כי חתכתי אותה באופן רציני.

      מחק
    2. ווואייי כואב לך?
      עכשיו הכל בסדר?

      מחק
    3. עכשיו כבר חבשו את זה, אז זה עדיין די כואב, אבל פחות. תודה.

      מחק
  12. היי אני ממש אוהבת את האתר שלך ואת ממש משקיעה בו דרך אגב אם את עדין מחפשת מנהלת איתך או עוזרת אני ישמח לעזור לך ... אממ אם את יכולה בבקשה להעלות פרקים של שייק בבקשה אני מאוד ישמח תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אממ... את יודעת לתרגם?

      מחק
    2. כן אני מאוד טובה באנגלית ויודעת לתרגם ממש טוב

      מחק
    3. אוקיי! אז את תצטרכי לתרגם, ולשלוח לי את הכתובית. כמה זמן את חושבת שלוקח לך לתרגם? אני ממש מצטערת שאני לא יכולה לתת לך ססמא, אבל אם אני נותנת לך סיסמא, אני נותנת לך סיסמא גם למייל שלי ולחשבון יוטיוב ואני לא יכולה... את יודעת לקודד? אם לא אין בעיה, את פשוט תישלחי לי כתובית ואני אקודד

      מחק
    4. אממ לוקח לי לתרגם אני לא יודעת כמה זמן אבל תלוי מה אם סרט זה יכול לקחת אממ לא יודעת יום ערך תלוי איזה סרט גם ואם זה סדרה של משהו קל אז אני מתרגמת מאוד מהר

      מחק
  13. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  14. אוקי מה את רוצה שאני יתרגם לך חחח סבבה נוגע לסיסממא את לא יכולה להחליף? אבל לא משנה אממ אני לא יודעת לקודד אני ישלח לך כתוביות של מה את רוצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה של פרק בשייק נגיד? פרק 3 בעונה 2. up up and away.

      מחק
    2. אוקי סבבה סורי שלא עניתי לך לפני פשוט לא ההיתי בבית אני ישלח לך מחר סבבי?

      מחק
    3. כן מחר זה טוב, כבר גמרת לתרגם? את זריזה :) ולגבי הסיסמא... זה פשוט בלוגים של גוגל, אז הסיסמא שלך בגוגל [זאת אומרת בג'ימייל, ובבלוג], היא הסיסמא להכל. אז לשנות לא יעזור :)

      מחק
  15. פרק של סדרה: כמה זמן לוקח לך? ואת יודעת לקודד?

    השבמחק
  16. היייי אביב
    יש מצב שתעלי אלבומים של One Direction?
    אני מאד מאד אשמח אם תשימי :)
    תודה רבה רבה!!

    השבמחק
  17. חחחחח וואוו תודהההה ;] אני ממש אוהבת את האתר שלך ועכשיו גם אותךךך חיחיחי תודה על פרנמיז תמיד רציתי לראות תודה ;]

    השבמחק
  18. תשמעי את כבר לא מעלה פרקים חדשים ואי אפשר לחיות כבר על 10 פרקים בבקשה תעלי עוד
    ואם אפשר את גוד לאק צארלי עונה 3

    השבמחק
  19. אממ.. העלתי פוסט עם שני פרקים רק לפני כמה ימים, על מה אתה מדבר?

    השבמחק
  20. היי אביב :)
    יש לי כמה בקשות ♥
    אוקיי אז 1-
    בתפריט שכתבת הבקשות שלנו זה לא נותן להיכנס לכלום :(
    2-
    את יכולה להוסיף עוד פרקים לאייקרלי עונה 5?
    3-
    אני ישמח עם תוסיפי תרגום לסרטים הבאים-
    פנמיז
    רדיו רבל
    חנון מהסרטים
    תודה :)

    השבמחק